Finansowanie
LEASING w Rosomac PL
- Zapytaj o wniosek leasingowy. Prześlij go po wypełnieniu wraz z zeskanowanymi dokumentami mailem na adres: rosomac@rosomac.pl
ZALETY LEASINGU:
|
ATUTY OFERTY GRENKE:
|
- natychmiastowe korzyści z posiadania sprzętu, bez angażowania własnych środków
- prosty podatkowo i księgowo (w całości stanowi koszt uzyskania przychodu)
- neutralne ujęcie w bilansie przedsiębiorstwa
- nie obciąża zdolności kredytowej
- daje prawo do odliczenia podatku VAT od rat leasingowych
|
- 0% wpłaty początkowej
- finansowanie 100% inwestycji
- decyzja leasingowa w 30 min.
- uproszczony wniosek bez dokumentów finansowych oraz zaświadczeń z ZUS i US
- stałe i niezmienne raty leasingowe
- szybka i sprawna realizacja umowy
|
Dostępne procedury:
- promocyjna - dla leasingu przedmiotów IT od 1500 do 10 000 PLN
Wymagane dokumenty:
- Promocyjny wniosek leasingowy
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej* (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki).
- Dwa dowody tożsamości.
- uproszczona - dla leasingu przedmiotów od 3 000 do 30 000 PLN
Wymagane dokumenty:
- Uproszczony wniosek leasingowy
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej* (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki).
- Dwa dowody tożsamości.
- zwykła - dla leasingu przedmiotów powyżej 30 000 PLN
Wymagane dokumenty:
- Zwykły wniosek leasingowy
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej* (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki).
- Dwa dowody tożsamości.
* Wymagane dokumenty założycielskie w zależności od formy prawnej:
- osoby fizyczne prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą -> zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub innego rejestru;
- spółki cywilne -> umowa spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników;
- spółki jawne, partnerskie, komandytowe i komandytowo-akcyjne -> aktualny odpis z Rejestru Przedsiębiorców (KRS);
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne -> aktualny odpis z Rejestru Przedsiębiorców (KRS).
RATY w Rosomac PL
Zalety kredytu:
- DOWÓD OSOBISTY – NIE WYMAGAMY DRUGIEGO DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI!
- Minimalny dochód : 500 zł. netto
- kwota kredytu od 200 zł do 40 tys. zł
- Okres kredytowania od 3-60 rat
- Oferujemy konkurencyjne oprocentowanie
DOSTĘPNE SYSTEMY KREDYTOWANIA:
1. Kredyt na oświadczenie do 10 000 zł (bez przedstawiania zaświadczeń o dochodach)
Wymagane dokumenty:
W indywidualnych wypadkach bank może zażądać zaświadczenia o dochodach.
2. Kredyt ratalny powyżej 10 000 zł na zaświadczenie
Wymagamy dowodu osobistego oraz dokumentów wymienionych poniżej w zależności od sposobu uzyskiwania dochodu.
W przypadku gdy kwota kredytu przewyższa kwotę 10 000 zł wymagane jest zawarcie Umowy przez 2 współmałżonków (o ile Kredytobiorca posiada stan cywilny zamężna/żonaty – wspólnota majątkowa).
W przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
- zaświadczenie o dochodach lub
- druk RMUA za ostatnie 3 m-ce lub
- wyciąg z konta bankowego za 3 ostanie m-ce ( akceptowany wydruk elektroniczny)
W przypadku emerytury lub zasiłku przedemerytalnego:
- decyzja o przyznaniu świadczenia lub
- ostatnia waloryzacja (kserokopia) lub ostatni odcinek (kserokopia) lub
- wyciąg z konta bankowego z aktualnym wpływem świadczenia ( akceptowany wydruk elektroniczny)
W przypadku renty:
- decyzja o przyznaniu świadczenia lub
- legitymacja rencisty (kserokopia) lub
- ostatnia waloryzacja (kserokopia) lub
- ostatni odcinek (kserokopia) lub
- wyciąg z konta bankowego z aktualnym wpływem świadczenia ( akceptowany wydruk elektroniczny)
W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej:
- Wpis do ewidencji (kserokopia)
- NIP (kserokopia)
- Oświadczenie o dochodach
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US oraz dowody wpłaty składek ZUS i podatku dochodowego za ostatnie 3 m-ce lub zaświadczenie o niezaleganiu ze ZUS i US.
Dokument potwierdzający dochód:
Zasady ogólne |
Ryczałt |
Karta podatkowa |
- PIT – 36 lub 36 L za ubiegły rok
|
- ostatnia deklaracja PIT-28 lub ewidencja przychodów
|
- decyzja z US o przyznaniu karty podatkowej na rok bieżący
|
W przypadku prowadzenia gospodarstwa rolnego:
- Aktualny nakaz płatniczy wydany przez Urząd Gminy
- Zaświadczenie z KRUS o niezaleganiu ze składkami
- Zaświadczenie z Urzędu Gminy o niezaleganiu z podatkiem rolnym
- Faktury/rachunki za ostatnie 6/12 m-cy za sprzedaż produktów rolnych
W przypadku umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenie lub umowa o dzieło):
- umowa/y o dzieło/umowa/y zlecenie potwierdzające uzyskiwanie dochodów i ich wysokość w okresie ostatnich 12 m-cy (kserokopia potwierdzona) i
- zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach za okres 12 m-cy (oryginał) lub
- rachunki lub faktury potwierdzające uzyskiwanie dochodów za okres ostatnich 12 m-cy (kserokopia potwierdzona)
W przypadku kontraktu:
- Kopię bieżącego kontraktu (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
Dodatkowo w przypadku:
- nauczycieli akademickich – bieżący kontrakt musi być zawarty na co najmniej 9 miesięcy
- nauczycieli szkolnych – bieżący kontrakt musi być zawarty na co najmniej 10 miesięcy
- pozostałych grup kontraktowych - bieżący kontrakt musi być zawarty na co najmniej 12 miesięcy.
Czas pozostawania bez pracy pomiędzy ostatnim i bieżącym kontraktem nie może być dłuższy niż 3 miesiące.
W przypadku umów najmu lub dzierżawy lokalu:
Minimalny okres uzyskiwania dochodów z tego źródła winien wynosić 12 miesięcy.
- Kopia aktualnej umowy Najmu / Dzierżawy lokalu
- Oświadczenie Kredytobiorcy potwierdzające, że umowa nie została wypowiedziana
- Kopię dowodu wpłaty zaliczki na podatek dochodowy z tytułu najmu lub dzierżawy za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku
- PIT-36 lub PIT-28 za zeszły rok wraz z dowodem zapłaty podatku (jeżeli w zeznaniu występuje kwota do zapłaty).